“Ponuđeni predlog promene trase nije prihvatljiv jer bi se u tom slučaju poremetilo vreme obrta linije broj 8, naročito u periodu kada je zadato vreme poluobrta 30 minuta. To bi proizvelo dodatne troškove našoj kompaniji.
Drugi i ne manje važan razlog je sledeći: podsećanja radi, linija broj 8 osmišljena je kao ispomoć najopterećenijoj gradskoj liniji 14 Kotež 2 - Omoljica. S tim ciljem je i uvedena kako bismo rasteretili ogromne gužve koje u se redovno javljale na potezu Pančevo - Starčevo i obratno. Prvobitna ideja bila je da linija saobraća trasom Autobuska stanica Pančevo - Starčevo centar, ali smo uz napore za uređenje zapuštene okretnice u Starčevu koje je pružila MZ Starčevo, odlučili da liniju produžimo, kao i da krak iz centra grada bude produžen do MZ Tesla jer postoji veliki broj atraktivnih sadržaja koji su dostupni u tom delu grada (bolnica, policijska uprava, Elektrovojvodina, tržni centar “Big“). Eventualnom promenom trase izostavili bismo jedno veoma važno stajalište u Starčevu, kod “Lolinice“, koje je najopterećenije nakon stajališta u centru naselja. To bi nesumnjivo ponovo doprinelo dodatnom opterećenju linije 14, što bi prouzrokovalo potrebu za angažovanjem dodatnih vozila, vozača i ostalih resursa, što u ovom trenutku nismo u mogućnosti da iznesemo. Hvala na obraćanju uz nadu da će većina građana Starčeva, korisnika naših usluga, ostati zadovoljno kvalitetom usluge koju pružamo“ - kaže se u obrazloženju koje je potpisao Ivan Cvetanović, rukovodilac gradskog i međumesnog saobraćaja u “Pantransport“ d.o.o.
SN