Saobraćajni institut CIP projektuje deonicu C, od Bubanj-potoka do Starčeva, odnosno Pančeva, a projektovanje bi trebalo da bude završeno do marta sledeće godine.
Završava se obilaznica oko Beograda
Kada konačno u saobraćaj bude puštena cela deonica B do Bubanj-potoka, to svakako neće biti kraj radova na saobraćajnom prstenu oko prestonice
- Do marta naredne godine imaćemo završen projekat i izdatu građevinsku dozvolu, pa će se tada steći uslovi da počnemo da gradimo i poslednji deo obilaznice. Početak gradnje zavisi od stanja u budžetu. Po završetku tog poslednjeg dela, Beograd će dobiti i železničku obilaznicu, pa će sav železnički teretni saobraćaj, kome glavni grad nije odredište, biti izmešten iz centra prestonice - kaže ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić.
On objašnjava da je deonica duga 31 kilometar i sa kombinovanim drumsko-železničkim mostom. Tu će se najpre projektovati tuneli “Leštane“, dužine oko 1000 metara, i “Bubanj-potok“, oko 1600 metara dužine.
- Sa kineskom kompanijom “Pauer Čajna“ potpisan je memorandum pre više godina za izgradnju sektora C. Da li će “Pauer Čajna“ biti izvođač i na poslednjoj deonici obilaznice od Bubanj-potoka do Pančeva još uvek ne znamo kao i kada će biti novca u budžetu da se ovaj poslednji deo obilaznice završi - precizirao je Vesić.